Tuesday, September 21, 2010

Tak Tau Nak Update Ape

Assalamualaikum.. ni slh satu pembuka bicara aku pd ari nie

Hari ni aku bgn awl ngn harapan nk buka buku baru
Aku tak nak pk da mslh2 yg ada ni
wat serabut kepala aku jer


Napelah kaum lelaki yang aku kenal mcm ni.

Da nek semput aku ni

Kalu ikutkan 30hb ni aku mengikt tali pertunangan

But aku tolak pinangan tu

Teruk tak?

Sebab...

Dulu aku yg beria nk tunang
Sampai sblm raya ari tu aku da beli brg ckit2
Tp time raya ari tu aku g jumpa someone yg special dlm hidup aku ms kt jb dulu
Mmg ar kitorg tak pnh putus n perasaan tu ada lg

Adakah aku dikira ****h coz memilih dia kembali?

Bkn sng nk lupa org yg bersama kite slma 6thun, lm kn.. huhuu

Bakal tunang mrh giler ngan aku, tp nk wat gane

Aku mmg tak leh blah ngan dier

Nk kata aku degil, dia pun sm

Ari2 gaduh
Benda kecik pun nk gaduh

Bila da putus ni dia still nk contact aku

Pelik tol

Tp dlm ms yg sm dia mtk aku byr ape yg dia da labur kat aku

Pd pendpt korg, dia ni sbnrnya syg aku ke wit aku yg aku dpt bila keje nnti?

Pelik kn?


Skang ni aku meneruskan kehidupn aku ngan budak ikan..

Hm... bkn dia jual ikan

Tp dia pnh bg aku Nemo.. sbb tu pgl bdk ikan

Tp gak aku ragu2 ngan result yg aku wat

Dia bjnji akan menyayangi, xkan mnyakiti ht aku..

Tp aku still gak ada terasa..

Coz dia nih sush nk msg

Mcm dia sowg yg bz, aku ni tak bz ke

Aku hlgkan diri ok gak kan..hmmmm

Ape dia wat tu kdg2 mmg aku tau n kdg2 tak tau

Aku geram ngan dia

Kata syg tp wat cmni plak

Kalu diikutkan dia byk wat perncangan ngn aku skang ni

Lepasni nk cr keje, simpan wit

Kami nk buka akaun bersama tk lm lg

n kami ngah saving skang ni

Target kami 11.11.2011 adlh ari mmbahagiakan

Tp seandainya da ckup wit, akan diawalkan

Insyaallah...



Ya Allah,

Semoga apa yg aku plh ini adlh btol utk dri akua



No comments:

Post a Comment